Dagens äventyr,

går knappt att summera! Jag och Karin bestämde i alla fall att vi skulle göra egen pizza till middag, vilket resulterade i en rätt god pizza! Tyckte vi åtminstonde, men min sambo gillade tydligen inte paprika..

bakar ut pizzan.

Degen var dock riktigt svår att baka ut, vilket märktes när vi fick sakta dra ut den för att göra den större.



Men, som sagt, så vart den god! Och full av paprika!

Väl hemma hos Nilla småbusade vi litegranna. De fick öppna sina julklappar som de fick av mig, och de hade lite småroligt åt det, och sedan fikade vi på.



Både Karin och jag fotade på till bloggen,



medan Pernilla lekte med Gösta.

Efter detta fick Pernilla den briljanta idén att spela Xbox Kinetic.



Så vi värmde upp med bowling.



Hoppade,



Sprang, vilket jag aldrig fick kläm på,



duckade..



.. och gjorde allmäna konstiga äventyr!

Som om inte detta var nog, bestämde de sig även för att pröva trosorna de fått och leka "Call on meeeeeee...."



Detta är endast en av betydligt värre bilder jag fick till, haha.
Men jag tror jag måste fråga om de får läggas ut först. ;)

Nu ska jag i alla fall sova.
Har duschat efter träningspasset ovan,
samt gjort matsäck till pendelresan imorgon.
Men jag måste ändå sova nu för att få lite sömn innan jag ska upp!

Tack för en underbar dag i alla fall, Karin och Pernilla!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0