Enda sedan mamma slutade läsa min blogg,

Så har statistiken rasat ned. Jag har en aning att hon tittade på sidan mer än vad hon vågade erkänna. ;)

Idag så ska jag snart lämna Valle på dagis, och sedan är det en lång, men rolig, dag! Först ska vi visserligen plugga i en si sådär fyra timmar på vår gruppuppgift, som kommer att handla om 1700-talets Stockholm och hur det skiljer sig och liknar från dagens. Därefter ska jag i alla fall möta upp Karin, sedan bär det av för att hämta upp Valle och handla. Tanken är att vi ska försöka baka något att ta med oss hem till Pernilla ikväll!

Sedan så ska vi ialla fall hem till Pernilla, och där får vi se vad vi kan tänka oss att hitta på. Det brukar i alla fall bli riktigt roligt, och nu var det ett tag sedan vi umgick alla tre tillsammans! Långt efter allt detta så ska jag hem och krama på min sambo. Det är faktiskt väldigt skönt att vara ifrån varandra, hoppas du läser detta och förstår dig på piken - hahaha, för nu har jag faktiskt hunnit sakna honom ordentligt för första gången på flera månader!

Lördag så är tanken att jag, Valle och Robin ska åka till Tom Tits med farmor, så när jag ska hinna sova är ett mysterium! Speciellt som jag träffade en trevlig människa från Belgien igår, som lovade att göra några instancer med mig så jag fick öva upp kunskapen om dem. Lite roligt det där, eftersom jag sa att jag satt på min pojkväns karaktär och spela eftersom jag inte lyckats köpa en egen dator än. Detta fick honom att tycka att jag var en trevlig person, det och faktumet att jag var en svensk tjej i hans egna ålder.... Men jag får väl ta och erkänna att det var kul att snacka bort en halvtimme med en främmande människa! Speciellt som i princip alla andra valde att göra något annat just igår, årets mest ensamma dag, haha.

Nej, nu har jag riktigt bråttom.
Eller, egentligen har jag redan missat bussen.
Behöver ju inte missa en till för det, haha.
Hörs senare med uppdateringar över dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0