God morgon. :)

Idag är sista skoldagen innan jul. Känns riktigt skönt, även om det är massa annat som stressar förutom skolan. Till exempel ska jag denna vecka hinna träffa Sazzy, hon hade tydligen glömt en av mina julklappar - jag tror hon saknar mig, Zara kommer att vara i Stockholm, inte sett henne på över ett halvår, Frida kommer hit med Sigge, ska hämta en julgran hos min sambos föräldrar och såklart ska jag hinna med att städa, slå in sista julklapparna och klä granen... Blir stressad bara jag tänker på allt!

Blir nog inte bättre av att jag somnade helt i soffan igår, och därför fick svårt att somna på kvällen i alla fall, hehe. Skulle nog främst bara vilja pausa tiden!

Men, nu ska jag skynda mig och äta frukost.
Ta Valle till dagis.
Vara i skolan.
Hämta Valle.
Och tillsist ta mig hem hit och lägga in bilderna från igår på bloggen.
Så hörs senare. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0