Julpyssel, julpyssel och.. mer julpyssel!

Blev nästan klar med alla paket idag. Sazzy hjälpte mig med lite idéer och tankar, vilket jag bugar och bockar för, och fantastiskt sällskap! Var riktigt roligt att vara med henne. ♥ Bästaste!

I övrigt så diskuterade vi något mer om "dumma karlar", och varför de faktiskt är dumma. Kvinnor är, verkligen, onekligen, otroligt överkänsliga. Precis som karlar är verkligen, onekligen, otroligt.. dumma. De försöker på sitt sätt, men de fattar inte hur fel de gör. Vi kan lägga ut riktigt tydliga spår, enligt oss det vill säga, och de kan klampa rakt igenom minfältet som klumpiga elefanter utan att ens slänga en liten snabb blick på den blinkande neonskylten som visar den rätta vägen.

Och just därför, eftersom de är så jäkla simpla, så är det helt omöjligt att förstå sig på vad de egentligen håller på med. Varför de pratar på ett sätt som ger sken av att de verkligen bryr sig, och sedan gör saker som egentligen påvisar raka motsatsen. Vad vill du egentligen karljävel? Sluta tvinga mig att kasta runt med mitt huvud som en pingpongboll för att försöka förstå dina ogenomtänkta handlingar, utan säg rakt ut istället hur du vill ha det!

Nej, karlar är verkligen, onekligen, otroligt dumma. Precis som vi är överkänsliga. Vadfan ska vi egentligen på varandra att göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0