Nej, jag orkar fortfarande inte,

Lägga upp bilder alltså. Ska istället åka in till stan nu för att fixa Robins födelsedagspresent tillsammans med Karin! Robin fyller ju år imorgon, så får se om det här kommer att gå vägen. I värsta fallet får han presenterna lite senare än sin födelsedag... Det börjar ju bli standard för mig! Min kära sambo fick ju fira sin födelsedag en vecka efter sin egentliga födelsedag, hihi!

Sedan är det även tanken att jag ska lyckas färga håret, Karin är min personliga frisör, så jag hoppas att det faktiskt blir bra.

Och..
Och..

Imorgon kommer kanske min dator! Då kommer jag försvinna i ett grått moln av lycka och bara spela och spela och spela wow tills jag når lvl 85! Healer-heaven, here I come! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0