Nu har jag haft några dagar ledigt för att spela,

men eftersom min sambo har tagit tillbaka sin dator så tänkte jag passa på att skriva lite i bloggen!
Till att börja med tänkte jag lägga upp lite bilder från arkitekturmuséet.



Här är vi påväg till muséet.
Snö! ♥



De olika pepparkakshusen var självklart meningen med att åka dit.



Valle och Emina sprang runt och diskuterade de olika husen.
"Wow, coolt, fiint" hördes från Valle hela tiden.



Emina tröttnade dock när vi tittat på den vanliga utställningen, så vi gick och fikade.
Här får Valle hjälp av henne att fixa sitt sugrör.



De är så söta tillsammans! ♥
Utanför fönstret kunde man se en orange-klädd gubbe gå runt på en båt, så diskussionen mellan de två knoddarna var att piraten snodde guldet. De var mycket uppjagade!



Utanför toaletten satt denna tv...



.. blev lite nojjig innan jag såg denna utställning inne på toaletten faktiskt.
Riktigt häftigt ändå.



Morfar läste sedan för de två småttingarna, medan jag och min sambo halft somnade på en annan utställning.



Igår så var jag och Valle och hälsade på Robins mormor, medan även farmor, Frida och Valles kusin Sigge var där.



Farmor delade ut paket, medan Valle var lite orolig ifall han skulle få något eller inte.
Han var dock mycket ödmjuk och sa inget alls om det, utan räknade med att alla var till Sigge.



Han hjälpte dock Frida att öppna Sigges present.



Valle fick en poliströja i present!


Så söta tillsammans! Man smälter riktigt! ♥



Sigge med världens sötaste mamma!

Efter att ha suttit hemma hos Robins mormor åkte vi sedan in till söder för att fika, fast då bara vi "unga". ;)



Sigge sov i sin vagn.



Mys mys på cafét!

Därefter åkte jag och Valle hemmåt. Tyvärr var det total stopp i tunnelbanan, så det tog närmare 2 timmar att ta sig hem. Vi frös ute, så Valle och jag bestämde oss för att äta McDonalds mat..



Tur det, annars hade vi nog frysit ännu mer!

Kommentarer
Postat av: Robin

De va verkligen en bra dag, jag saknar den dagen så jävla mycket, jag saknar valle så jävla mycket :'(

2010-12-26 @ 14:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0