Paketkalendern,

har du börjat! Valle öppnade sitt första paket idag, vilket jag inte tog kort på eftersom min kamera är helt full, och han blev jätteglad. Han ska sedan till middagen få tända datumljuset, samt efter maten öppna sin chokladkalender. Jul är verkligen materialism-högtiden för barn, eller hur?

För den delen så tänkte jag tvinga med Robin till ÖoB idag för att inhandla en radiostyrd gaffeltruck. Valle blev helt förälskad i den när vi var där i Söndags, och eftersom jag sa att han kunde önska sig det han ville ha så, ja, ni förstår? Sedan har jag inte direkt kommit på något annat bra. Tänkte köra på bara ett stort paket, vilket då får bli gaffeltrucken tror jag, och sedan lite fler pussel och någon småsak han kan finna rolig. Jag har även haft funderingar på att köpa ett påslakan till honom, eftersom han ibland finner det roligt att få det fint i sitt rum, men jag är inte helt säker på att jag vill slösa 200 kronor på något han kanske blir glad för.

Nej, Robin får följa med och titta på lite fler julklappar till Valle idag också, så får vi se om vi kan komma överens om lite saker vi kan önska oss från släktingar också, så han aldrig får samma saker från folk. Tyvärr måste jag även inhandla ett busskort. Vilket är svindyrt. Blä.

I övrigt så borde jag plugga, men min apati är fortfarande kvar, så jag ska försöka muta min sambo att få spela WoW ikväll tillsammans med min kompis Daniel! ;) Han ska använda sina 7 dagars gratis speltid, så jag har nu 6 dagar på mig att övertala honom att komma tillbaka och spela med mig forever and ever and ever and ever.... Haha! Han lovade även att hjälpa mig kolla på en billig dator, så kanske jag slipper sälja ut mig för att få låna min sambos. :) Fast det får tyvärr bli efter jul, eftersom julklapparna kommer att kosta och studenter får väldigt lite pengar i December. Buä.

Men nu ska jag börja göra mig iordning för att träffa Robin!
Hörs ikväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0