Robin och Valle i snön,

i snön

Robin visade Valle hur man gör en snöängel.



Dålig kvalité, men visst ser han hemskt liten ut?

Gör snöängel

Så här fina blev snöänglarna!

Därefter började Robin och Valle kasta snöbollar på varandra. Jag gjorde bort mig totalt, eftersom jag inte riktigt kan göra snöbollar, och kastade lössnö som hamnade i Valles ansikte. Robin valde då och ta saken i egna händer, och jag blev fullständigt bombad av snö.

Bakom sitt skyttevärn

Robin fuskade dock, och barrikerade sig bakom en mur tillsammans med Valle.
I was dooooomed.

Därefter tyckte jag det blev kallt, och vi gick isället och handlade tillsammans. Det var riktigt roligt, eftersom vi hann gå igenom hela leksaksavdelningen under tiden där! Tillslut hittade jag och Robin något annat roligt..

Vad är det där?

Fast vad sjutton är det för något? Går det verkligen att äta?!

Efter vi handlat så delade vi på oss, och jag och Valle åkte hem. Visst blev Robin fin utan hår förresten? ^^



Väl hemma så åt vi middag, och Valle fick tända sitt datumljus.

Datumljus

Mycket spännande för en liten puff!



Bara ned över 1:an nu då.
Visst var den fin? Fick den av min sambos mamma!



Därefter var det dags att öppna lucka nummer 1!

Valle öppnar lucka 1

Visst är det en passande kalender för en biltokig puff? ♥

Fast, jag är lite missnöjd över hur lite julklappar det finns för små puffar i år. Jag har inte hittat något mer än den radiostyrda gaffeltrucken som jag kände var perfekt. Får fortsätta leta antar jag...

Men upp tidigt imorgon och iväg till dagis nu!
God natt, sov gott, vi hörs imorgon! ♥

Kommentarer
Postat av: Robin

aaaw :D fan va nice :D

2010-12-01 @ 23:54:05
Postat av: Robin

Hade väldigt roligt idag :D Tack Hanna och valle för att ni gjorde min dag :3

2010-12-01 @ 23:54:45
Postat av: Hanna

<3 Tack själv!

2010-12-02 @ 18:40:05
URL: http://darkshiira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0