Nystart?

Nu när äntligen internet har gått igång igen kanske det är dags att börja skriva av sig lite?
Tyvärr är fortfarande inspirationen lika sinande som en hink utan botten, vilket är rätt oroväckande när man tänker efter. Har det inte gått runt 1 månad sedan jag skrev sist, och ändå har jag inget vettigt, roligt eller ens ovettigt att tillägga om mitt kära liv? Vadfan gör jag egentligen om dagarna?
Förutom att springa fram och tillbaka till pottan och dra av kalsongerna på Valle i rättans tid innan det flödar ut på golvet, så torkar jag golv när jag faktiskt inte hann i tid. För att inte tala om de oändliga gånger han faktiskt försökt dra av sig kalsongerna själv när han börjat bajsa och detta resulterat i att mina kära golv blivit bruna. Men detta kan knappast täcka mer än 3 timmar av 24? Och om man räknar med att jag faktiskt sover runt 8 timmar..... Så återstår det 13 timmar som jag inte kan skriva något om?! Kanske dags att göra något irrationellt om dagarna, så jag åtmindstonde kan få något att skriva om? Göra något så våghalsigt som att springa näck på balkongen och dokumentera antalet araber som börjar vinka?

När jag tänker efter har jag redan gjort detta. 4 vinkade.

Kommentarer
Postat av: marie-louise

Så nu kom sanningen fram varför han var intresserad. Ska fortsätta läsa din blogg. Hmmm

2010-08-19 @ 14:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0