Dup-i-Dub...


Jag har insett att jag kan se ut som ett smörknivs-skärande Emo...

Tittare varnas för osminkat emo-innehåll!

så jävla emo!

Jävla emo

Så ful man kan vara..

Borstar, flottigt hår och grym uttråkning kan verkligen orsaka sånna här bilder.



Annars så sitter jag och pinar mig igenom ett antal forskningsrapporter på engelska för att kunna infoga dessa som stöd till den uppsats vi nu skriver i skolan. Själva pinan beror inte till lika stor del av att forskningsrapporterna är ointressanta eller skriven med engelska vetenskaps-termer, som att jag hittar mycket intressanta delar i rapporterna som författaren refererat från andra artiklar. När man sedan söker efter dessa rapporter, som självklart är skrivna innan år 1990, så går dessa att importeras ifrån utlandet för 200 kronor... Jag må vara sjukt lat, och därmed inte road av att söka nya artiklar, men jag är inte så desperat att jag säljer mig på gatan för att kunna importera in artiklar (Som tragiskt nog är högst relevanta för min studie...).
Sedan så lär jag återkomma om en vecka, efter att ha skannat igenom hela förortstunnelbanan efter potentiella kunder, och sälja mig för 10 kronor. Men det är först när verkligheten lyckats köra en slägga i huvudet på mig, så att jag inser att jag faktiskt ligger 2 veckor efter med uppsatsen...



http://www.youtube.com/watch?v=KH2UE6ufER8

Om man lyssnar tillräckligt länge så kanske...


Kommentarer
Postat av: Karin

du är ju iaf inte ensam om att lika sjukt mycket efter! Imorgon gäller det, då ska jag skriva så det ryker!

2010-05-03 @ 20:30:47
URL: http://silverrosen.bloggplatsen.se/
Postat av: Hanna

Hahahahahhaa, ska vi tro på det?

2010-05-03 @ 21:04:32
URL: http://darkshiira.blogg.se/
Postat av: Vasile

äsch inget fel på fotona. *du vet redan vad jag tycker ;), men trogligen tycker säkert resten av sverige med )



vad är det för artiklar du egentligen är utefter?

2010-05-03 @ 21:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0