Dagen,

Fortsatte bra! Vi träffade Robin i centrum, och vi gick vidare till en lekpark för att ha picnic.

Glada att se varandra


Valle och Robin var jätteglada att träffa varandra! :)

Äter.

Jag försökte lura Valle att äta lite lunch genom att tvinga Robin att äta, men det hela blev rätt... misslyckat.

Leker gatukök

Istället valde de att leka gatukök, eller något?
Robin beställde korv och kaffe med socker och mjölk.
Dock dokumenterades inte det viktiga ögonblicket, utan här fick ni en bild när Valle beställde..

Leker gatukök

Valle beställde kaka med saft. Och sedan tårta till efterrätt. Gottegris!

Robin känner sig som Gandalf.

Robin känner sig som Gandalf i en Hobbits hus, haha!

Fikar.

Det var lite kallt att sitta och fika ute, så vi bestämde oss för att gå efter Valle ätit 2 st kakor.

Fikar.

Så vi gick till ett café istället. Valle var dock inte där, han är under bordet. Men - shhhhh- säg inget.


Myser.


Självklart förekom det mängder med mys! ♥

Därefter så åkte jag i alla fall över till min sambos föräldrar hem. Det var jättemys att träffa allihopa igen, så jag blev riktigt glad! Vi åt god mat och fikade med farsdags-tårta. Kalorierna bara flödade idag. Och därefter så barrikerade jag och Valle oss i Marcus rum med massa lego och Slayer! Tills Valle fick ont i öronen och ville stänga av.

Det var min dag, hur var er? :)
Men jag ska upp tidigt imorgon, så nu ska jag sova!
Natti natti!

 


Kommentarer
Postat av: Fredrika

Ser ut som ni hade en jätte mysig dag tillsammans! Vad stor Valle har blivit, Ge honom massor med kramar från mig! :) / Dika

2010-11-16 @ 20:07:41
URL: http://nattstad.se/fredriqa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0