Dagens lååånga dag!

Började med havregrynsgröt till frukost, och sedan en lång resa till dagis med en glad Valle!

Men Herr Nilsson

Valle springer med Herr Nilsson!

Därefter åkte jag till skolan, och hade Geografi och Religion tillsammans med Pernilla!



Vi slog mycket i kartböcker idag.



Men vi såg också på olika metoder att använda modeller och dylikt - Awsome!

Efter skoldagen mötte jag upp Robin, och så åkte vi och hämtade Valle på dagis. Därefter gick vi och hade mys-fika! Jag fick dock dricka te....

Chokladboll, och häftig frisyr!

Medan Valle åt en mumsig chokladboll..
Han blev dock lite butter över att jag ville ta kort på hans häftiga frisyr.

Äter macka.

..
och Robin åt en stor macka med en kaffe latte.
Avis, JA!

Räknar coolt. ;)

Valle tvingade sedan Robin att räkna, vilket han gjorde - mycket coolt! ;)

Bus!

Därefter busade dem...

Kel!

.. och kelade!

Mys!

Mys-fika som sagt!

Bus

Som följdes av ännu mera bus!
Här tar Robin kort på Valle när han försöker kittla honom!

bakom en vante

Valle försöker då gömma sig bakom vanten som han kittlar Robin med.

gömmer sig bakom vanten

Bakom vante...

Ingen vante!

.. bortryckt vante!

På Robin!

Valle tar då kameran och tar kort på Robin. Ägd! ;)

Efter fikat gick jag och Valle hem. Då ringde morfar och släppte av resten av kartongerna som jag plockade åt mig från Robin i Lördags! Så nu ska jag sitta och sortera in de sista sakerna...

Jag som är helt slut..
Hörs senare ikväll! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0