Godmorgon GODMORGON!

Det är illa när man är piggare än en 3åring på morgonen, speciellt när man fortfarande har tendenser till migrän.., men do not worry! Jag kommer säkerligen vara grinigast av alla när klockan är frammåt 14 och tanken är att jag ska börja hämta Valle från dagis.

Men än så länge...

Valle vägrar vakna på morgonen!

Så kämpar Valle desperat..

Valle vägrar gå upp!

...för att slippa..

Valle vägrar att gå upp!

.. gå upp!

Valle vägrar att gå upp!

Och detta trots att jag sjunger fint för honom!

Valle vägrar att gå upp!

"Upp och hoppa, Tor slår på trumman.."

Nu är det högt tempo som gäller!
Vi ska tidigare till dagis idag, 8.30, eftersom de ska ut i skogen.
Jag brukar alltid komma försent,
så jag kände att det var på tiden att starta tidigare på morgonen.
Därefter ska jag hem en snabbis,
Göra en stor förändring i mitt liv..
Iväg och luncha med mamma,
Tillbaka och städa som en galning,
hämta Valle..
Och sedan ta hit Sazzy!

Go go go !
Hörs senare. :)

Kommentarer
Postat av: Robin

Hahahahahaha liten choff <3 när man är liten får man vara trött :)



Vad för förändring? :o

2010-11-02 @ 11:57:22
Postat av: D.Dede

Tack gumman! =D



Javisst är han, vilken människa! Urkraft.



Kärlek

/- D.

2010-11-02 @ 20:41:01
URL: http://dedeprivat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0