Gooood morgon!

Nyss var jag ute i ett vackert frostlandskap! Tyvärr glömde jag kameran hemma. Jag var nämligen ute på morgonpromenad med Laban. Mys mys! Men ska snart börja göra mig iordning för att åka till skolan och göra Geografiuppgiften med Pernilla och Josefin. Ni vet, titta i Atlaser/ kartböcker om information om Madagascar? Och sedan har jag en "verkstads"lektion - vilket jag själv inte vet vad det är riktigt.

Senare ikväll sedan ska jag även träffa Robin och så ska vi gå ut med Laban på promenad! Har gjort iordning en liten matsäck i form av mackor och celementiner, så får jag se till att koka vatten till te när jag springer upp och hämtar Laban ikväll bara. Försöker vänja mig av vid kaffe faktiskt. Kommer bli riktigt mys att ta en liten kvällspromenad!

Därefter blir det att plugga Geologiprov igen. Ikväll ska jag läsa om "A  Biography of Earth". Hoppas det är ett lätt kapitel. Först efter det ska jag lycka skriva i blogggen igen, och se klart på Harry Potter. Har inte ens lyckats med första filmen än, wuäää. Så blir en dag med fullt upp att göra!

Men, nu ska jag göra mig iordning.
Hörs senare ikväll! ♥

Kommentarer
Postat av: D.Dede

mm, en underbar film kort&gott =D



Kärlek

/ - D.

2010-11-17 @ 10:11:20
URL: http://dedeprivat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0