Kalenderjulklappar klara!

Ni vet en sån här kalender som ger ett paket om dagen fram till julafton? Jag har äntligen fixat innehållet till Valle nu. Fräck som jag är gav jag honom lite av de gamla leksaker som jag hämtade från Robin.

Han ska få några av mina gamla bondgårdsdjur, med ladan, och några olika sorters fordon och böcker! Gäller bara att slå in 24 paket nu, och hämta jultomten att hänga dem på hemma hos mormor. Börjar redan längta!

Men först gäller det att tänka ut hur vi ska fira första Advent, har inte bestämt mig om hur mycket jag ska engagera mig i julen än.. Kanske borde köpa ljusstake till fönstret? Har min gamla snögubbslampa och kyrkan kvar, men något att ha i fönstret i vardagsrummet?

Nåväl, är lång tid kvar innan December! Får väl ta och diskutera igenom allt med min sambo först. ;)

Nu ska jag i alla fall titta på min mysiga serie!
Länk för Pernilla som undrade..
Sedan ska jag gå och lägga mig.
Så, God natt på er! ♥



Juste, jag och Pernilla har beställt biljetter på stadsteatern till en barnteater!
"Allra Käraste syster", heter den.
Kul det ska bli! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0