Nu börjar jag bli frisk igen,

Men hela förra veckans planer gick totalt i krasch. Var tillslut tvungen att gå till vårdcentralen, eftersom febern vägrade ge sig.  I och med att jag har astma så fick jag däremot antibiotika, vilket gjorde att jag orkade gå upp ur sängen redan dagen därpå. Mycket trevligt. Fast nu har jag halkat efter i skolan något otroligt, inklusive min motivation, så jag vet inte vart jag ska börja för att komma ikapp igen.
Det jag har kvar att göra den här terminen är;
  • Religions uppgiften (Som jag fortfarande inte vet vad jag ska välja för ämne till).
  • Geografi uppgiften (Som är tillsammans med Pernilla och Josefin).
  • Geologi uppgifterna (Har endast 3 kvar, så det är snart över).
  • Historia uppgiften (Som tur är ska den inte in förrens nästa år, men jag tror jag missade alla historialektioner som var).
  • Temaarbetes uppgiften (Som jag missat introduktionen och lektioner till, så nu kommer jag inte förstå vad som ska göras).
Antar att det första steget är att jobba ikapp med gruppuppgiften, och därefter Religionen. Det kommer jag att göra nu, men senare tänker jag börja fota hur juldekorationerna i lägenheten blev tillslut. Indiska hade slutsålt på massvis med saker, så mina planer gick lite i krasch, men vi har åtminstonde lyckats fixa en orginell adventsstake och pyntat lite grann med bytta gardiner och enstaka lampor. Vi fick även tomtar av min sambos familj, så det är inte helt tomt!

Sedan så ska min sambo jobba ikväll, så då tänker jag passa på att sno hans dator till att spela WoW. Efter den nya patchen så har det mesta av världen ändrats, inte bara kartorna utan questlinjerna också, så jag bestämde mig för att faktiskt questa lite med en ny karaktär. En DPS karaktär som ger mycket skada och lite ansvar, men vi får se om jag faktiskt orkar spela med någon annan i en dungeon eller om jag bara tränar upp den utifrån quester. Jag valde i alla fall en warlock!

Men vi hörs kanske senare ikväll!
Skönt att vara friskare och tillbaka igen i alla fall!

Kommentarer
Postat av: J

Vad har du för religionsuppgifter att välja på?

2010-11-30 @ 00:10:44
URL: http://syncityblog.blogspot.com
Postat av: Robin

Äntligen! Har längtat på att få läsa ^^



Vi ska GEEEEEEEEEEEEEEJJJJMA WOW TILLSAMMANS! xD

2010-11-30 @ 02:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0