The expendable,

heter filmen som jag och min sambo precis sett klart på. Det var riktigt mysigt att sitta tillsammans och skratta åt överdrivna specialeffekter. ♥ Jag åt även lite popcorn, 16 gram, så nu har jag fått i mig 60 kalorier till, haha. ;) Är inte lätt det här att välja bort mys-ätande!
Däremot så är jag helt full av energi och vill inte alls gå och lägga mig! Sitter och studsar framför laptopen, kan bero på att jag lyssnar på musik, medans klockan oroväckande närmar sig 02.00. Fast, jag har sovmorgon även imorgon, så kanske inte gör så mycket?

Imorgon, eller snarare om några timmar, tänker jag i alla fall lägga upp nästa veckas schema! Jag fastnade lite i att rita på paint, det var så roligt, haha. ;) Men jag har ändå främst lektioner hela nästa vecka, så inte så mycket roligt inplanerat än.
Nej, nu måste jag ta och lägga mig!
De började spela schlager på min radiokanal,
så jag tar det som en pik..
Hörs imorgon alla! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0