Det känns som Söndag!

Känner mig lagom trött. Har varit vaken i 2 timmar, men det känns som jag precis gått upp!

Då måste det vara Söndag?

Snart är det i alla fall dags att;
  • Titta om tvätten är torr.
  • Byta till rena handdukar.
  • Vädra sängkläder.
  • Diska.
  • Tvätta av alla köksytor.
  • Bädda. Byta sängkläder.
  • Plocka upp alla saker från golvet.
  • Dammsuga i köket.
  • Sortera in tvätten.
  • Duscha.
  • Sminka sig.
  • Byta om.
Allt detta ska egentligen hinnas med innan morfar kommer och hämtar upp oss.
Vi ska nämligen ta oss till Robin idag för att hämta de prylar jag lämnade kvar hemma hos honom!
Får skriva ned vad jag lyckades få med mig därifrån ikväll.

Men nu ska jag lyssna på hög musik och skynda på!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0