Fredags"morgon"!

Eftersom vi inte har något bröd hemma, så fick jag och Valle den geniala idéen att baka Scones!



Valle fick ta sönder alla smörklumpar, vilket han var riktigt duktig på,
och sedan geggade vi båda loss när vi hällt mjölk i degen!



Det blev riktigt mysigt! ♥

Jag tänkte därför passa på att lägga upp bilder från i Onsdags och Torsdags nu, eftersom jag inte ens hann starta datorn i Onsdags och slocknade i Torsdags.



Onsdag!


Det var den dagen som min sambos mor och bror var här och fikade goda kakor. För de blev faktiskt goda! Jag och Valle dukade upp fint på bordet, så slutligen så blev det såhär fint;


I mitten är sötpotatispajen, och till vänster är äppel-sockerkakan.

Jag fick också äntligen en bild av min sambos bror när han håller Valle!


Små söta pojkar!



Torsdag!


Åt jag, min sambo och Valle på restaurang. Middag för två, och Köttbullar med ris. Innan vi kom dit öste det däremot ned, och Valle attackerade en mängd vattenpölar!


Ingen bra kvalité med mobilkameran dock.


Men han tog verkligen sats när han hoppade!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0