Lååååång skoldag, men myskväll med Valle! ♥

Som tur var hade jag Karin med mig i skolan!

i universitetet

Jag undrar fortfarande varför det var en massa lila ballonger i skolan...

ballonger!

Men Karin matchade dem i vilket fall som helst!
Lila fläta, lila jacka, lila skor, lila väska, lila tröja....

Dagen fortsatte med massa myspyspys med Valle! Vi bestämde oss för att fika, som tröst för att dumma mamma glömde herr Nilsson hemma idag, med en hemköpt kaka - Valle valde!

kaka

Omnomnomnom..

Jag fortsatte med att städa, duscha och plugga hela eftermiddagen, så Valle spenderade mycket tid med att leka med bilar. Därefter blev han mer sällskapssjuk, och ville till och med hjälpa till med matlagningen!

steker färdigmat..

Visserligen färdigmat som bara ska värmas, mammor är lata ibland också, men han är ändå duktig!
Skaka skaka skaka, skrek han panikartat när han skakade stekpannan för att det började lukta bränt... Jäkla napp som förstör kortet dock.

Mat

Sedan hade jag och Valle mysmiddag helt själva!

Så han gäspar

Valle blev jättetrött, så därefter gick han och la sig!

Natti natti!

Med saknade Herr Nilsson såklart!

Godnattsaga

Och självklart läste vi även en, 27 sidor lång..., godnattsaga ur Bamse-boken!
Den här kvällen valde Valle Bamse och lejonet. Jättemysigt! ♥


Kommentarer
Postat av: Karin

Det va ju inte så söta bilder på mig neeeeeej

2010-10-13 @ 11:05:42
URL: http://silverrosen.bloggplatsen.se
Postat av: Hanna

De var jättefina! Tyst på dig. :D

2010-10-13 @ 21:12:27
URL: http://darkshiira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0