Söndagar är händelserika dagar!

Vi lyckades baka den där äppelpajen i alla fall, som faktiskt var riktigt god - även om jag inte riktigt fattar hur man gör vaniljsåsen.. Valle hjälpte till i vanlig ordning.

Äppelpaj

Äppelpaj!

Sedan kom Robin hit, och han hade med sig en present från sin flickvän Fredrika! Den lekte han och Valle med, tills det blev dags för oss att äta upp pajen.

Med bilen han fick av Fredrika.

Det är London-bilen som är den nya presenten. Tydligen en väldigt stygg bil, eftersom 2 polisbilar är insatta.

Valle langar blicken!

Valle visar sin sura min - han langar blicken!

Därefter såg vi klart på filmen som vi såg på igår, Valle somnade så jag valde att se klart den idag med honom istället. Robin och Valle satt då och mös tillsammans!

Myser framför filmen.

Filten - alltid framme vid mystillfällen!

Jag valde dock att fota mig själv medans, hahahaha....

censurerad

JA, jag valde att censurera bilden.



Hahahaha, jag ser helt drogad ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0