Vart och hämtat massa saker..

Min stackars pappa, från och med nu kommer han dock kallas morfar, fick spader av allt som skulle med hem! Dock vill jag inte att sakerna ska försvinna när Robin sticker från lägenheten, så bättre att ta sakerna med sig. Det jag hämtade hem var;
  • Mitt gamla lego.
  • Valles städsaker.
  • Alla mina cdskivor - tänkte lyssna igenom all nostalgimusik!
  • Morfars gamla borg sedan 50-talet.
  • Min gamla bondgård.
  • Allt pynt till jul, påsk och halloween (Ser ingen anledning att köpa nytt, Valle trivs med de gamla sakerna)
  • Några kökssaker jag glömt kvar, prydnadstallrikar jag fått av min kära bror bland annat.
  • Mina gamla kläder.
  • Olika saker vi byggt på lärarlinjen för att använda under lektionstid.
  • Valles cykel!
  • Mina teckningar.
Ja, det var väl det. Så slipper man handla ännu fler saker - Valle lär tycka det är lika roligt med mina gamla leksaker! Ända tråkiga är att jag är för tjock för mina gamla kläder, men det blir väl så när man gått upp 4 storlekar av en graviditet.

Jag fick däremot en ny tröja av morfar! Vi var nämligen och hälsade på i Bazcas butik, och jag har så svårt att inte pilla på alla fina kläder de har i bambu. Kläderna är mysigt ekologiska, och jag rekommenderar att titta in i deras fina butik i Aspudden!

Deras utegård.

Tyvärr fick jag aldrig till en bra bild på tröjan när den väl satt på mig.

Fin ny tröja!

Länken är till produktsidan dock - där proffesionella lyckats fota bra...

Jag anar dock att jag kommer leka fladdermus i den under Halloween!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0