Min sambo är trendsetare!

Valle har fått nya kläder av min kära sambo och fästman.
De är mjuka och trendiga. Tokig han är!

Valle har fått nya kläder av Johan!

Valle valde självklart att ha den fina nya blåa tröjan på sig, och så blåa mjukisbyxor också.

Valle har fått nya kläder av Johan!

Valle ville även pose:a lite..

Valle har fått nya kläder av Johan!

De här är de övriga färgerna som de två pluttarna valde ut. Lila, trendigt och manligt...

Långkalsonger Johan köpte

Även mjuka långkalsonger inhandlades...

Och strumpor och tights som Johan handlade

..och mjuka tights att ha under byxorna i vinter. Tydligen behövdes det även lite nya strumpor!



Annars verkar det vara en händelserik dag idag...
En av min mammas närmare kompisar har dött. Detta är fruktansvärt för henne, och jag väljer att skriva ned detta för att visa mitt medlidande.
Även min kära kompis marsvin har dött. Vilket också är fruktansvärt. Lilla luddtussen!

Men, ironiskt nog, så när ett liv försvinner, så....

...har Valles kusin nu fötts!
En riktigt söt liten pojke! Så Stort Grattis till Frida och Totte! Jag är verkligen glad för er skull! :)

Kommentarer
Postat av: Robin

Fan va fläshiga kläder han fick då :D

2010-09-23 @ 10:34:03
URL: http://www.nattstad.se/St.%20Agontine

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0