Skitunge!!

God morgon..
Lägenheten ser ut som en katastrof. Jag har ont i halsen och febersvallningar. Mobiltelefonens äckliga ringsignal ljuder rakt i örat på mig. Jag får stapla mig upp för att ta emot min kära bror. Och då upptäcker jag det...
Valles blöja. Fylld med bajs. På golvet i badrummet.
Förtvivlad efter en omskakad uppvakning rusar jag in i vardagsrummet och inser att, självklart, hela Valles rumpa är täckt av... juste. Och om inte det skulle vara nog, så när jag väl hittar honom, skrattandes och oförstående, så sitter han på min sambos älsklings filt.
Men, självklart, så är ännu inte morgonen över. Min kära sambo blir brutalt upptvingad, av mig, för att hjälpa till, och då kliver han självklart i ytterligare en fläck på mattan.
Jag tror jag har rätt att säga det..


Jävla skitunge! ♥

Kommentarer
Postat av: Tommy

<3 Fyfan vad kärlek till det här inlägget.

2010-09-25 @ 11:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0