Sjuk,

Jag har verkligen lyckats bli sjuk nu. Snabba förflyttningar av huvudet, rörelser i lodrätt läge och blinkningar gör att hela huvudet känns som det sitter i en karusell. Men varför har jag yrsel? Jag har aldrig fått det förut vid feber. Nu sitter jag i alla fall och väntar på att alvedonen ska börja fungera igen, så frossan går ned, så jag kan laga mat till Valle och mig.

Känns som en riktigt tung dag dock, då allt går emot mig. Har störtflodsblödningar av mens, men insåg när jag vaknade att bindorna var slut. Fick kila in lite papper och hoppas på det bästa.Tillslut tvingade jag min sambo att handla nya - Tack ♥. Min medicin är helt fullkomligt slut, och de vägrar förnya receptet, så allt känns relativt hårt just nu. Ångest med andra ord.

Valle har dessutom valt att vara en riktig skitunge idag, och rivit ned i princip hela lägenheten. Han kom in utan byxor till mig och menade att hans byxor var blöta. Efter ett tag insåg jag att det nog var av eget intresse att veta varför byxorna var blöta, och då fick jag ju reda på att han vattnat blommorna i vardagsrummet.. Han har också valt att kasta boll inomhus till Laban, hämta ut alla leksaker till vardagsrummet och ätit ett gäng clementiner vars skal nu ligger utstrött där han satt sig för att skala. Men, jag orkar inte ta tag i det. Har världens ångest inför hur min sambo ska reagera när han kommer hem, men Känns skönare att bara sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0