Igår..

..så var Robin här. Vi hade, som tidigare nämnt, bakat en kladdkaka som vi fikade på! Det blev en mysig stund, som varade ända fram till Valle gick och la sig! ♥

Vi fikar.

Robin var såklart tvungen att köpa massa Ballerina kakor också - Kakmonster!

Mysstund.

Det fanns även tid för massa mys - Valle var jätteglad över att få vara med Robin!

De städar..

Valle försökte även lära Robin hur man städar ordentligt - "HÄR! Du ÄLSKAR den pappa! Ta den!"

Äter ballerinakakor.


Doppar kakorna i kaffe - det var faktiskt supergott! Visst var Robin söt på bilden? :O

Medan jag bakade ut brödet på plåten sedan, så sprang Robin och Valle och busade. Plötsligt var Valle helt försvunnen och jag gick runt och ropade på honom. Fick en ilande panik i hela kroppen när jag faktiskt inte såg honom någonstans i hela lägenheten...

TITTUT!

Då hade han krypit ned och gömt sig i kistan i klädkammaren... och stängt locket.

Därefter gick vi alla ut så Valle kunde cykla!



Cykeln verkar dock ha blivit för liten för honom?



Vi var självklart tvungna att ta oss till en park också!

i en park med tåg.

Där det fanns ett tjusigt litet tåg. Helt nedklottrat....

Busar med tåget.

Där var det massa bus!
Inte slå ihjäl mig Robin, jag vet att bilden är ful på dig...



...men du får sluta göra så många gulliga miner. ♥

pose:ar

Robin ville pose:a!



Ahhhhh yeeeeee! ;)

Därefter gick vi hem och satte in brödet i ugnen och lagade god mat! Robin lagade självklart maten igen, jag vill inte matförgifta mina gäster.

Ogräddat

Såhär såg brödet ut ogräddat...

Gräddat.

...och såhär blev det när det var gräddat!

måltid med Robin.

Som alltid,
var det mysstämning på måltiden!

Kyckling med ost, ris med buljong och bröd.

Kyckling övertäckt med ost, ris med min ekologiska buljong - och självklart provsmakade vi brödet!

Därefter blev det nattsaga - Nalle Puh - och mys i sängen! Bara synd att hela dagen slutade så dåligt för mig, för annars var den helt underbar! ♥

Kommentarer
Postat av: Robin

god damn it hanna hahahahahaha xDDD



otroligt rolig dag. tack som fan hanna och valle <3

2010-10-12 @ 19:13:25
URL: http://www.nattstad.se/St.%20Agontine

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0