Måndag,

Det känns att det är Måndag, om man uttrycker sig så. Valle är på dagis, sängkläderna är på vädring, disken är fortfarande inte klar och jag har kört fast i pluggandet. Ska skriva en reflekterande text över det litteratursemiarium jag missade, utifrån det protokoll som mina studiegruppsmedlemmar skrivit. Problemet är att jag inte har så mycket att reflektera över, i alla fall inte när jag inte har en mall att reflektera utifrån. Sedan måste jag även börja skriva rent min fältstudierapport snart, så blir väl till att disciplinera sig lite nu de närmaste dagarna - mindre bloggning!

En glad nyhet är däremot att jag såg en affisch om barnteater - Så det tänker jag gå på nu på Söndag! Ska bara våga ringa och boka biljetter....



Förresten, kan någon förklara varför min vaniljsås blev vaniljkräm?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0