Tentamen avklarad!

Jag höll på att komma försent imorse, eftersom både min kära sambo och son valde att vara sjusovare just idag. Tror jag tände alla lampor som var möjliga, kvittrade, pussade, buffade och hoppade som en tok, men inte ens Valle som är 3 år ville gå upp från den varma sköna sängen!



Min sambo försöker stänga ute allt genom att dra täcket över huvudet.

Så det känns inte särskilt pepp att dels gå ut och frysa i frostvädret, medan de andra låg och mös inne i sängen, och dels inte ha ätit någon frukost. När väl jag, Karin och Pernilla kommit in i salen tentamen var i så insåg vi också hur ytterst trångt det var.



Mobilkameran är verkligen inge bra!

Ytan av svart trä som man ser på bordet är alltså där jag ska få plats med både skrivpapper, uppgiftspapper och miniräknare när jag skriver. Resterande plats snoddes av mina 6 böcker, min dricka och min macka som jag inhandlat. Och här skulle man sitta inklämd i 5 timmar? Det var ett vanligt ljud att böcker rasade ned några stolsrader, pennor och linjaler tappades hit och dit, och värst var när folk skulle klättra över alla för att gå på toaletten. Ännu mindre pepp?

Fast jag tycker ändå att det gick jättebra ♥!

Samhällsorienterande ämnen, här kommer jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0