Julklappsshopping,

Jag var, som tidigare nämnt, och handlade julklappar med Sazzy idag! Med oss kom även hennes personal shopper, hehe, Oggy. Riktigt charmig karl det där, han bar hennes väska och följde faktiskt med in i affären. Vad mer kan man begära av en karl?
I vilket fall så har vi fixat riktigt personliga julklappar till i princip alla, utom barnen - som förmodligen inte kommer att finna det särskilt uppskattat - så vi kommer att pyssla nästa vecka och fixa! Spännande? ;) Sedan kan jag tyvärr inte skriva ned och fota julklapparna nu, eftersom många nyfikna läser min kära blogg, men jag lovar att fixa bilder efter julafton!

Sazzy lyckades, självklart, även att köpa en tjusig julklapp till sig själv!

Ny tröja

Valle har även fått ,till och med, fler prickar idag. Och som svar på Tims fråga - jag tror det är vattenkoppor. Och tyvärr har det även infunnit sig en på Valles arm nu. Den har blivit absolut störst och mest massakrerad av små puffiga fingrar.

Vattenkoppor

Gigantisk blåsa.

Vattenkoppor

Valles rygg, som ser ut som en bind-the-dot's bild.

Vattenkoppor

Hemskt ledsen puff!

Imorgon tänkte jag i alla fall städa klart inför lucia, planera lite med skolan och tvinga min kära sambo att shoppa julklapp till Sazzy med mig. Om han nu kan slita sig från Cataclysm.
Hörs vidare imorgon!
Då kanske till och med bilderna på julpyntet kommer upp.
Innan nästa runda av pynt till Lucia utökar julkänslan.
Men först ska hela lägenheten städas!

Kommentarer
Postat av: Robin

va kul ^^



Nej MIN CHOFF! >.< inte lätt och va liten när man har vattenkopper :(



Massa kramar och pussar!

2010-12-08 @ 22:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0