God morgon god morgon! ^^

Idag kom jag i alla fall upp i någerlunda tid, även om det var till en mindre trevlig överaskning i blöjan, så nu kan jag vakna upp i lugn och ro till min anime. Känner att jag börjar bli beroende, haha.



Valle sitter i alla fall startklar i soffan, och redo att titta!

Sedan ska jag försöka mig på att lösa mysteriumet varför Valle har börjat bajsa i blöjan igen. Kan inte riktigt förstå detta. När jag pratade med honom verkade det som om han inte vill sitta på toaletten, för att han "inte kan", utan pottan skulle vara ett bättre alternativ. Men han visste inte vart den tagit vägen.

Nu har jag plockat fram pottan, så nu får vi se om han tänker börja använda den eller inte. Hoppas hoppas! Annars blir det en annan strategi igen... 

Idag ska jag i alla fall ta mig iväg och handla och gå ut! Var inne hela dagen igår, vilket var jätte skönt, så nu så behöver jag nog försöka ta mig ut och gå lite i friska luften. Börjar känna mig aningen galen här i lägenheten. Men nu tänkte jag titta på lite mer anime! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0