Idag,

så ska jag försöka få min sambo att slita sig från datorn så jag kan använda den! Tanken är att jag ska försöka spela wow tillsammans med Robin, men får se om det kommer hända idag. Han jobbar trotsallt till sent inatt och min kära sambo har trots allt bestämmanderätt över sin dator. Önska mig lycka till i alla fall! Skulle vara riktigt kul att ha någon att spela med.

Annars så ska jag lyckas gå och handla mat, eftersom hela vår kyl och frys börjar bli tömd efter min långa sjukdomsperiod. Vi har inget frukostmaterial kvar, och väldigt lite lunch och middagsmaterial - och jag börjar bli hungrig igen..
Sedan borde jag försöka anstränga mig för att höra av mig till dagis och ta Valle dit, men jag har på något sätt tappat all energi. Jag vill så hemskt gärna orka allt, men egentligen vill jag bara sova.

Och sedan har hela min hjärna fyllts av tankar kring julfirande och julklappar. Jag vet inte riktigt hur jag ska lösa julfirandet i år; Vart, Hur, Med vilka och när jag ska hinna med alla.. Det känns verkligen mindre kul att ha en hel släkt som är delad i 894731092371bitar numera.
Sedan är jag i princip helt pank denna jul, och funderar över vilka som ska få julklappar - och vilka som helt enkelt får vara utan. Julklapparna får dessutom vara billiga, och mest vara en symbolisk present, men det känns så hemskt att ge bort sådant. Pengar är visserligen ett materialistiskt problem, men jag anser att det känns pinsamt att ge bort presenter som folk kan finna snåla. Men vad annars gör man när man är helt pank?

Kommentarer
Postat av: Karin

men ge mig ditt kontonummer!!!!

2010-11-30 @ 14:04:03
URL: http://silverrosen.bloggplatsen.se
Postat av: Pernilla

Julklappstips: Gör knäck eller baka något gott och slå in fint och ge bort. Det är alltid uppskattat!Ge bort ditt sällskap tex middag, museibesök eller filmkväll. Funkar till alla familjemedlemmar! Prylar har ju alla redan! Kram!

2010-11-30 @ 15:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0