Imorgon är en låååång dag,

Då jag ska upp, göra i ordning allt, åka till dagis, åka till skolan, ha lektion, ha lunch, ha lektion igen, möta upp Robin, hämta på dagis, och sedan umgås med Robin och Valle, gå hem, äta middag och tillsluuuuuut... Natta Valle, och skriva i bloggen. Massa kommunaltrafikstid att fundera, läsa och skriva åtminstonde, så kanske kan åstadkomma något bra imorgon. I alla fall lite fotografier!

Min gissning är att jag kommer vara helt slut imorgon, så därför ska jag gå och lägga mig nu!
Tänkte bara lägga upp lite av de foton som Valle har tagit först:

Självporträtt

Här har han tagit ett kort på sig själv medan jag låg och sov!

Bild på Oso

Eftersom han brukar sätta på tv:n själv, så har han även tagit kort på sin idol Specialagenten Oso.

På sin fot.

Samt sin fot...

Man blir lite glad när man bläddrar igenom ett 30-tal kort på kameran när man vaknar, och ser hur han försöker dokumentera precis som mamma. Haha!

Men, god natt på er nu allihopa.
Nu ska jag ligga och drömma!
Så hörs vi imorgon.

Kommentarer
Postat av: Robin

Min plutt e duktig! :D stolt e jag :D

2010-11-04 @ 01:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0