Lördagseftermiddag,

Nu har jag då varit och bland annat träffat Robin. Vi gick endast upp till centrum och tittade lite snabbt efter en overall, vilket är helt slutsålt, och fikade. Valle åt sin klassiska chokladboll, sedan blev han trött och halvt sov i vagnen, stackars liten! ♥ Men han piggnade sedan till igen, då vi gick till konsum och handlade.

Säger hejdå

Här rotar Valle igenom konsumkassen efter gott och brandbilen som han fått av Robin!

Väl hemma så mumsade jag och Valle på de hamburgare som min kära sambo lagat till. Inte vilka hamburgare som helst däremot, utan något han snappat upp från sin favoritrestaurang.

Hamburgare

Det var hamburgare av fläskfile, med sallad, ost och phiadelphia.
Riktigt gott - believe it or not.



Valle var dock något skeptisk ändå.

Tillslut smakade det ändå.

Men tillslut smakade det ändå.

Nu har jag varit en snäll flickvän och hjälpt till med en planering över min kära sambos projektarbete. Han behövde viss hjälp utifrån min litteratur, och jag presenterade möjliga övningar och dylikt till undersökningen. Hoppas verkligen han blir nöjd nu.
Men nu ska jag tjata på honom och se om jag kan få en mysstund.
Är i stort behov av det just nu.
Känns som inget går rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0