Idag har jag varit flitig,

Och städat hela lägenheten! Nu är det faktiskt rätt fint till Lucia, bara min sambos skräp som är kvar framme. Fast numera inflyttat i ett hörn, istället för över hela golven..

Vardagsrummet

Mormors gamla änglaspel har hamnat på vardagsrumsbordet (med nya dukar).

Adventsljustaken.

Det här är vår adventsljustake, orginell eller hur?
Ganesha, som Valle fick av Karin, hamnade i mitten, hihi.

Sovrum

Valles paketkalender, med paket, sitter ovanför vår säng.

Valles rum

Valle har sin snögubbe, sin tome och sina juldukar framme.
Gardinerna är jag dock missnöjd över, måste köpa barngardiner till nästa år!

Köket.

Min brors gamla kyrka ansåg Valle var riktigt rolig att leka med.
Det syns inte, men det är en elefant som bor i kyrkan, har Valle bestämt.



Igår så var jag även duktig och fixade Sazzys paket. Det var riktigt svårt, jag är inte så femenim, så jag kämpade i 2 timmar med dem..

Till Sazzy

Det här blev i vilket fall slut-resultatet.

Sazzys

Och detta är innehållet.

Sedan slog jag även in barnens paket!

Embla

Jag försökte mig på att göra paketen lite fina..

Till sigge

Men det var inte så lätt!

Med min sambo gav jag däremot upp, så han fick lite informerande text på sina paket istället.

Sambo

"Eftersom du gillar det smått =)"

Sambo

"Nu skupper du klaga på att den blir slemmig och kladdig."

Ja, de där kan ni tänka på tills julafton! Inte så lätt att lista ut vad det är, eller hur? ;)

Kommentarer
Postat av: narges!'

Hej gull!



Tänkte bara tipsa om en tävling som finns på min blogg där du kan vinna tandblekning. Du vill väll ha vita tänder? Det är inte så många som tävlar så stor vinstchans, grymt va?



Vi ses där!



http://vahedi.webblogg.se/2010/december/tavling-vinn-tandblekning.html

2010-12-11 @ 11:11:49
URL: http://vahedi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0