Kör en bildfri blogg ett tag istället,

Så att jag håller den rullande, så att säga.
Har faktiskt lyckats fixa Robins födelesedagspresent. Riktigt stolt att jag hann! Men nu är jag så slut i huvudet att jag nästan somnar sittandes. Har världens halsbränna också. Får hoppas Robin inte tänker att vi ska träffas tidigt imorgon. I så fall tänker jag fullkomligt vägra, behöver faktiskt sova i några dygn nu, hehe.

Annars så verkar det dröja litemed den där datorn, men det gör egentligen inte så mycket. Jag behöver egentligen plugga lite, fast det kommer ju inte hända.., och annars så kan jag alltid försöka mig på att måla med färgerna jag fick av morfar. Spännande!

Förresten så har jag faktiskt lyckats att färga håret! Blev självklart ett litet lakritstroll igen, eftersom jag fått för mig att jag ser smalare ut i det, haha. Verkligen tack för hjälpen idag Karin, och för det underbara sällskapet! Vi hann även planera lite till nyår, så vi har bestämt olika områden vi ska ansvara över. Jag ansåg mig vara städansvarig, i och med att det är min lägenhet vi ska umgås i, så Karin fick bli lek-ansvarig. Hennes pojkvän blev ofrivilligt ansvarig över filmer på så sätt, medan min sambo... Ja... Han gör väl inte så mycket ändå.. han.. är väl delvis städansvarig han med, om man nu kan se honom som.. ansvarig.. över städning..
I alla fall så tänkte vi väl att Karin och hennes pojke skulle fixa hem maten och efterrätten, medan jag och min sambo fixar all dricka, samt snacks! På så sätt slapp jag försöka tänka ut vad det var vi bestämde för mat.......

Ja, nu ska jag i alla fall halvsova medan min älskling spelar wow. Orkar knappt gå upp ur soffan, haha.
Godnatt på er! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0