Snöstorm!

Jag lyckades totalt glömma bort stadsvandringen idag. Det står med så liten text i min kalender att jag glömde bort den. Oh well. Har några funderingar på vad jag och Valle borde göra idag. Min kära sambo ska iväg på kryssning med jobbet och äta julbord, bläääääääää, så jag och Valle ska vara själva hela kvällen/natten! Funderar på om vi ska pyssla lite, kanske göra snöflingor? Fast jag vet inte riktigt hur man gör... Annars kan man ju alltid leka lite med glasburkar.

Oh well, ska tyvärr upp rätt tidigt imorgon, så blir ingen sen myskväll för migsjälv, då jag ska ha gruppträff med Pernilla och Josefin. Men kanske lite spela i alla fall? Om jag nu kommer på något kul att göra i spelet. Längtar som f*n till jag får leka med en egen dator, egen gubbe och egna guildisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0