Sovit 4 timmar.

Känner att ett dåligt mönster har börjat kunna tydas. Och ändå så har jag inte gjort något av det jag faktiskt själv vill göra.
Inatt = 4 timmar.
Igår natt = 5 timmar.
I förrgår natt = 6 timmar.
Natten innan dess = 7 timmar.

Nu ska jag snart iväg till arkitekturmuseet med morfar och de andra, vilket jag ärligt gissar på att det är Berit, Emina, Emin och kanske Amela och Armin - men jag är inte helt säker. Min sambo verkar dock stanna hemma, trots att jag bett honom att följa med.
Ett förmodat manlig beteende att vilja stanna hemma och spela istället för att umgås med sin flickvän?

Aja, måste skynda mig nu i alla fall.
Så vi hörs väl senare ikväll,
om jag inte råkar somna på tunnelbanan och åka bli kidnappad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0