Valle sjuk, igen..

Nu börjar jag faktiskt bli riktigt trött på alla sjukdomar! Tror Valle och jag har varit smått sjuka i över en månad nu, och när vi äntligen båda två var friska samtidigt så lyckas han sjukna om igen.

med vattkoppor

Efter en hel dag, så har han nu dubbelt så många prickar som bilden ovan.
Stackars liten puff! ♥

Inlindad i täcke och ynklig.

Han var såpass liten och ynklig att han fick sitta inlindad i täcket på köksstolen och hålla i mitt ben medan jag diskade. Man ser riktigt hur omunter han är.


Imorgon ska jag i alla fall träffa Sazzy, äntligen, och handla julklappar. Har fått hjälp av Pernilla vad jag ska införskaffa till min kära sambo, så jag börjar känna mig lite mindre stressad inför jul. Fast, om jag ska vara helt ärlig, så känner jag mig fortfarande lite bitter över pengabristen. Antar att tankarna börjar bubbla upp till ytan igen efter 2 år. Svårt detta.

Men ska försöka bli lite mer aktiv på bloggen nu igen.
Har bara inte haft någon vidare motivation!
Men vi hörs imorgon, så kan jag diskutera om jag hittat något lämpligt till julklapp eller inte.
:D

Kommentarer
Postat av: PimPim

Vattenkoppor antar jag? Det ska visst vara bättre om han får det nu än i äldre dagar.

2010-12-08 @ 00:47:01
URL: http://www.gamecore.se
Postat av: Robin

Min lilla älskling! Stackarn! :(

Ska komma å¨pussa ordentligt på han :D

2010-12-08 @ 22:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0