Valborg att dömma..



Så här såg man ut i mörkt hår då!

...är ingenting för min son, Valle. Efter 5 minuters skrikande över korv och att Valle ta på fackla! sprang han hela vägen hem. Det slutade med en tänd marshall på balkongen, skrik och gråt över att Valle sova vagnen och att mamma blev en korv tjockare.

Att sedan hemresan bestod av SL's tomma löften, då vår tunnelbana blev inställd pga personalbrist (?!), och fulla högljudda brudar, som man satt och hoppades på skulle ramla baklänges och spräcka skallen, gjorde inte att Valborg var något för mig heller. Det är ärligt oattraktivt med brudar som gräver med hela handen igenom bh:n efter borttappade saker, medan de stapplar fram och tillbaka i bussgången i minikorta kjolar och högklackat och sedan svär över att busschauffören inte tar hänsyn(?!).  Det sistnämnda gjorde jag visserligen med. Jag svor över att busschauffören inte kunde gasa lite extra i svängarna och ta hänsyn till resten av oss som fick utstå falsettskratt och så prinsessliknande kommentarer som; Alltså, ja svääääär. Ja ska döda honom om han svänger till sådär igen. Asså, ja kommer ramlaaaaaaaa. Vad faaaaan. Här e mina skooor, här e min tröjaaaa, här e min mobiiiil. Vadfan, ja svär asså.

Jag hoppas bara att jag inte låter likadan....




Men jag var ändå glad över att vara med två av de bästa flickorna på jorden! ♥




Kommentarer
Postat av: Vasile

nej valborg är aldrig någon speciellt, bara det att det är fler människor ute så orkar hålla på trängas och hålla på, då är det ju bättre att fira det med nån/några som man håller nära och ha det skoj hemma och kanske grilla och ha mysigt=)

2010-05-01 @ 19:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0