Bad hairday..

Det finns inte ord för hur mitt hår ser ut idag, haha! Nu är jag ett troll på riktigt.



Super-ultra-über-fluff!

Annars så ska jag strax skynda mig till skolan och ha samhälle hela dagen. Får hoppas det är kul, har inte haft det innan. Men i värsta fall kommer vi få sitta och anteckna i 5 timmar, vilket är mindre kul. Ikväll blir det åtminstonde bio! Det ska bli jätteroligt. Har inte varit på bio på jättelänge, ja, jag väljer att inte räkna Alfons Åberg, så ska bli riktigt mysigt att göra något med Sazzy. Som inte innefattar affärer och shopping.

Förresten så fick jag aldrig min sambo att se min serie.
Han är dum! :(
Ska skynda mig till skolan nu i alla fall, så vi hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0