Förmiddagsfika!

Vi fick stessa oss in till centrum för att hinna med en överaskningsfika med mormor, men det var det värt! Jag lyckades ta mig in på Indiska för att upptäcka att min lila stjärna inte fanns där, men en mängd Adventsljusstakar och fat som kanske är lämpliga? Ska tvinga dit min sambo senare och se vad han tycker. ;)

Vällingby julpyntar

Jag upptäckte att de redan börjat julpynta centrum!
Det var min favorit pyntning när jag var liten, eftersom snön alltid låg på marken här.



Mormor köpte däremot en gravprydnad till min mormor och morfars grav. ♥

Osminkad

Vad rolig bilden blev om man ser på skuggan från min hand som tar kortet.

Osminkad, men söt ändå?

Blir till att äta lunch nu, kanske sminka sig, och tvinga sambon att också titta på julpynt.
Får se hur det går..
Hörs senare! ♥

Kommentarer
Postat av: Robin

Usch, julen är på G vafan! hahahha men kul för valle dock :D

2010-11-05 @ 16:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0