Jättebra idéer Pernilla!

Tror jag tänker köra på något sådant faktiskt. För er som är för lata för att titta på kommentarerna, så nämnde Pernilla att man kunde baka något och lägga i fina förpackningar och ge bort. Eller så kan man ge bort en filmkväll, middag, e.t.c. Hemmapyssel med andra ord! Det kanske skulle vara en idé?  Betydligt mer personligt..

De viktigaste personerna att komma på något till är,

  • Valle - vilket egentligen är den enklaste. Han blir i princip glad för allt som är inslaget. Samtidigt vill jag ha något som verkligen kommer vara bra. ♥
  • Min sambo - Vilket är den svåraste. Vad blir den saken glad för egentligen?!
  • Mormor - Kanske skulle kunna acceptera något mer hemmagjort?
  • Morfar - Samma med honom?
  • Robin - Också en av de enklare. Känner ju honom innan och utan.
  • Embla - min brorsdotter. Vad sjutton vill en tjej i 10-års åldern ha år 2010? Känns som de är små tonåringar hela bunten..
  • Min sambos familj - Får nog faktiskt min sambo se till att hjälpa till med, haha. Han känner nog dem lite bättre än mig!
  • Sazzy - Måste självklart ha en present, min bästaste! ♥ Fast något billigare i år, måhända?
Och nu till den mer pinsamma delen, Har jag glömt någon som absolut bör ha en julklapp?

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag vet! Även jag har mina ljusa stunder`=) Jag tycker att Johan helt står för uttänkande av och kostnad för presenter till sin familj. Gör som hemma hos oss, fixa till er egna familj och om ni vill skriver ni dit bådas namn. Smidigt värre! Lycka till, vi ses snart igen (hoppas jag)!!

2010-12-01 @ 15:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0