Men, DUMMA karl..

Ja, Sazzy var här idag! Vi hade en ordentlig känsla av girlpower när vi ondgjorde oss över hur fel karlar egentligen gör! Ni ska inte vara för romantiska, men ni måste vara riktigt romantiska! Ni ska inte vara för påstridiga, men ni måste visa riktigt mycket intresse! Ni ska inte vara för närgångna, men ni måste kela jämt..

Haha, jo, kärlek är bra omöjligt ibland. Ni vet, precis innan man hunnit testa, känna in och kollat av varann? Innan man faktiskt vet att det är den rätta som man hittat. Som man är menad att leva med resten av sitt liv.

Och hur vet man egentligen?
Att det är den rätta? Om man aldrig har känt något annat än vanlig kärlek, hur vet man när den rätta kärleken är här?

Tänker inte ta denna diskussion vidare idag,
utan får bli en annan dag!
När jag har mer poesi i själen,
och tankarna på rätta vägar!

Sazzy stannade i alla fall på middag.



Och självklart hann vi in i affärer för att kolla kläder, några gånger..
Se t.ex. Sandras nya fina kofta!

nudlar.

Valle lärde sig även att snurra upp nudlar på gaffeln,
om än i lite större mängder än oss andra..

Därefter lyckades vi också ta oss iväg och handla godis, då jag hade lyckats glömma köpa nattblöjor, och trillade även då in på H&M och Indiska. Lilla Sazzy! ♥ Sedan satt vi resten av kvällen och tittade på en gullig film med en irländare! (För att göra kärlekstemat riktigt komplett?)
Nu ska jag däremot kika lite på min favoritserie,
och börja fundera lite på den där förändringens detaljer.
Städningen tog alldeles för lång tid på dagen, så det blir nu istället!

God natt alla,
om jag inte hinner med ett till inlägg!

Kommentarer
Postat av: Sazz

Finaste bilden på mig, ever...?

2010-11-06 @ 13:48:24
Postat av: Sazz

...och karlar är dumma btw. Jag tror inte det finns nånting dom kan göra helt rätt. Jag känner en besvikelse över att det är meningen att man ska vara ett med någon, när det så uppenbart är omöjligt.

2010-11-06 @ 13:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0