Sämsta morgonen på länge.

Det kändes verkligen inte roligt att vakna upp till lägenheten som den såg ut imorse. Eller Valle, som han såg ut imorse. Varför inte? Jo, för Valle är riktigt dålig i magen, och bestämde sig för att inte säga till när han gjort sitt i blöjan - som blev översvämmad och började läcka ur. I samma veva bestämde sig Valle för att gå och hämta macka i köket, och sedan tillbaka till vardagsrummet, till min kära filt..

Ja, ni kan gissa vad hela lägenhetens golv var täckt av, samt hur Valles hela kropp såg ut. Fyfan, rent ut sagt. Det är till och med fläckar kvar på golvet eftersom det frätit in.
Självklart är det rätt synd om lilla puffen, han måste ha haft det riktigt jobbigt och riktigt ont i magen, men just när jag skrubbade golven kände jag mig ärligt främst synd om mig själv. Varför sa han inte till?

Nej, jag var tvungen att skrubba mig själv rent rätt tappert efter att ha skurat allt, och mår lite smått illa fortfarande. Får se om resten av dagen kan gottgöra detta missöde. Tanken är att jag ska träffa Robin idag och leka lite ute i parken, samt senare åka över till min sambos familj. Det brukar alltid vara roligt! ♥

Men nu tänker jag göra mig iordning lite smått så jag ser någerlunda respektabel ut.
Hörs senast ikväll! ^^

Kommentarer
Postat av: Sazz

One word... Eeew

2010-11-14 @ 23:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0