Valle har feber igen,

I alla fall en väldigt liten sådan. Fast, den verkar dessutom ha gått över nu. Han somnade halft under dagen, gång på gång på gång..., men nu är han pigg som en lärka! Jag förstår mig inte på den här sjukdomen!

Valle och jag parkerade oss ändå framför datorn i soffan, ja vi flyttade hela soffan för att kunna ligga och mysa i den, och så tittade vi på massa massa anime! Det är tecknat som både barn och vuxna tycker om, verkar det som! Fast nu har han gett upp och tittar på disney igen, blä.

Det här är en av mina favoritserier, som jag tankat ned och ser på nu. ♥

Det är så avkopplande att ligga och skratta åt dumheter! :)

 

Annars så har jag precis gjort våfflor! Valle tyckte det var gott, men han verkar inte gilla att äta längre?! I alla fall så insåg jag att 6 sådana hjärtan av våfflan väger 100 g och är 290 kcal! Lite roligt hur lite våfflor man egentligen bör äta för att inte få i sig för stora mängder. ^^

Nej, nu tänkte jag kolla vidare på mitt min serie.
Hörs kanske senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0