Vecka 46

Vecka 46
Känner mig duktig som har lyckats skicka in en av uppgifterna jag har kvar sedan i somras! Nu ska jag lämna in 2 till denna vecka, och sedan 3 om två veckor. Nästa vecka är det nog bäst att skriva Relgionsuppgiften? Duktig jag är!

Sedan kommer Laban vara här i 10 dagar, så blir att känna på hur det är att ha hund! ♥
Och så måste jag hinna se på Harry Potter -filmerna innan Torsdag kväll, annars kommer jag inte hänga med alls.

Däremot funderar jag på att baka till första advent, träffa Robin och gå på knattebio denna helg. Men jag är inte helt säker på om det kommer bli så. Skulle hemskt gärna vilja göra något med min sambo också, nu när han är ledig i helgen!

Men nu tänker jag gå och fixa i ordning till imorgon.
Ska upp tidigt till dagis och plugga / ha lektion hela dagen.
Så därefter ska jag sova också!
God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Robin

hahaahhaha tung bild på mig!!! xDDDDD



Ser ut som en bra vecka ^^

2010-11-15 @ 23:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0