Biljetter beställda!

Till Alfons och Milla ! Så nu ska jag och Valle gå på bio och äta popcorn på Söndag. Sedan ska det bli fika med mormor!

På Lördag är det Stockholm under jorden, med DN, som jag funderar att gå på. Skulle vara roligt att titta lite på Stockholms historia, nu när jag ska läsa Historia om några veckor, men jag ska antagligen vara hundvakt också - så det är frågan om jag kommer att hinna?
Känner sig någon intresserad att gå med mig och Valle?

Men, nu ska jag faktiskt sätta igång och städa skrivbordet och vädra! Det är tyvärr min städdag idag enligt mitt och min sambos städschema, så det är väl bäst att följa det...

Kommentarer
Postat av: D.Dede

Hey! =D



Yep rätt svarat!



Kärlek

/ - D.

2010-10-15 @ 14:38:11
URL: http://dedeprivat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0