Idag har jag städat som en galning,

så jag har sprungit upp och ned för alla trappor till källaren, för att få någon ordning på allt som kom hit från Robins lägenhet. Men nu är det bara en liten hög på golvet kvar, sedan så är allt klart igen. Så jag och Valle passar på att fira Halloween. Detta gör vi genom att äta godis, chokladpudding och vaniljkräm, dricka god dricka ur mysiga fin-glas, ha Halloweenpynt över hela rummet, levande ljus över hela rummet och se på film i vår "nya" soffa! ♥

Men viktigast av allt, vi har gjort en pumpa-prydnad!

Gröper ur pumpa.

Valle har dokumenterat detta mycket noggrant.

Pumpakött

Pumpakött!

Gröper ur pumpan.

Valle är då inte bra på att ta foton av mig..

Valle gröper ur pumpa.

Valle hjälpte också till med pumpan.

Så blev den tillslut.

Så här blev den när vi väl var klara...

Tänd pumpa.

Riktigt lik Nightmare before Chistmas huvudkaraktären, eller hur?

Pyntet.

Såhär fint blev det med Halloweenpynt!

Halloween pynt.

Mys!

Mhys!

Med massa pumpaprydnader.

Dricka och godis.

Vi har nu även tagit fram godisskålen och drickan.



En del av Halloweenprydnaderna var att jag hängde upp fladdermöss. Valle tyckte om att prata med dem..

Så, Happy Halloween till er alla!

Nu ska jag göra lite Hallow's end quester åt min sambo som jobbar.
Så hörs senare eller imorgon! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0