Jag försov mig!

Tror jag har tullat lite för mycket på min sömn, så jag lyckades sova alldeles för länge.. Tänker åter igen skylla på min PMS för att livet inte fungerar som det ska!
Har någon tips på någon naturmedicin?

Igår lyckades jag inte heller få iväg något inlägg på kvällen, så jag tar det nu..

Kastanjjakts-Torsdag


Valle sprang runt som en galning i både centrum och utanför dagis och letade efter kastanjer! Vi samlade och samlade och samlade och samlade.... Sedan lade vi alla i en burk samtidigt som vi räknade dem. 66 stycken fick vi det till, men jag trampade nyss på en som låg utrullad i hallen, så jag anar att det finns fler lite utspritt i lägenheten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0