Jag ska sova nu!

Tänkte bara skriva att jag, min sambo och Valle var och åt middag och lekte på Lekland idag - Så jag är helt slut! Min sambo lyckades få mig att åka rutchkanan med ett fritt fall ned genom att muta mig med glass, men jag hade fjärilar i magen ända ned till fötterna ett långt tag efter! FY!

Valle har även lyckats förstå att tio skrivs 10, elva 11 och tolv 12 genom att räkna antalet steg vi har på våra spisknappar. Han snappade då upp helt själv att tre-tton måste vara 1 och 3 - 13 och sen flöt allt på.... Han kan nu läsa ut 39 om jag skriver det på mobilen. Jag lovar att detta är mina gener, hahahaha!!
Min sambo berättade även att han lärt sig skriva OSO, som i specialagenten Oso på playhouse disney, så nu funderar jag på att ha något som "veckans bokstav". Han verkar genuint intresserad i alla symboler vi har i samhället, så varför inte? Det kan vara stimulerande både för honom och mig att ha något att leka med.. Sen har jag ärligt börjat tröttna på alla siffror som räknas hela hela hela hela hela........... hela tiden, hahaha. ♥

Imorgon har jag lektion med främmande elever i Vasamuseumet, så jag måste faktiskt vila upp mig riktigt ordentligt tills dess. Och packa alla tusentals saker som måste med - VILKET PÅMINNER MIG, jag har glömt matsäcken.

JA, Skriver mer imorgon!
God natt!

Kommentarer
Postat av: marcus

haha mutad med glass

2010-10-20 @ 23:34:59
Postat av: Fredrika

vad duktig han är! :)

2010-10-21 @ 19:08:56
URL: http://nattstad.se/Fredriqa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0